Medlemssidor FAQ

Hej och välkommen till våra medlemssidor.

Vem får tillgång till medlemssidorna?

• Alla som är medlem inom SMF-Svenska Marsvinsföreningen får tillgång.

Hur blir jag medlem?

• Här kan du läsa hur du blir medlem hos oss: Bli medlem

Hur kan jag registrera mig?

Jag har glömt mitt medlemsnummer!

• Ditt medlemsnummer hittar du i bekräftelsemailet som skickades ut när du blev medlem.
  • Det går alltid bra att kontakta vår Medlemsregistrator och ber om sitt medlemsnummer.

Jag har registrerat mig men kan inte logga in.

• Efter din registrering behöver ditt konto aktiveras. Detta kan ta upp till 24 timmar.
  • Kontakta gärna vår Medlemsregistrator om det tar mer än 24 timmar.

Min registrering har tagits bort / blev inte godkänt. Varför?

• Kontrollera att alla uppgifter finns med vid registrering (dv. medlemsnummret som användernamn, ditt för- och efternamn)
  • Du måste vara medlem i SMF – Svenska Marsvinsföreningen för att din registrering blir aktiverat.

Jag har glömt mitt lösenord.

• Har du glömt ditt lösenord så kan du enkelt skaffa ett nytt här: Glömt lösenord

Hur kan jag ändra mitt lösenord till medlemssidor?

• Tryck på Logga in/ut.
  • Gå till *Redigera profil*.
  • Lösenord: Lägg till ditt önskade lösenord.
  • Repetera lösenord: Skriv in ditt lösenord en gång till.
  • Scrolla nu längs ner på sidan och *Uppdatera*.

Hur länge har jag tillgång till inloggningen?

• Du har tillgång tills den 31 december innevarande år. Därefter löpar ditt medlemskap automatisk ut och behöver förnyas.

Är denna loggin kopplat till webbanmälan?

• Nej, tyvärr inte.
    Förslag: För att minska känslan att det är två olika loggin kunde du använda dig av samma lösenord till webbanmälan och medlemslogin. Så får du känslan att du bara dubbelbekräfta inloggningen när du växla mellan webbanmälan och medlemssidor.