Specialsektioner

Inom SMF kan medlemmar bilda specialklubbar/sektioner.

RAS – Ras & Avelsmarsvin Sverige

RAS står för Ras & avelsmarsvin Sverige och är en specialsektion inom svenska marsvinsföreningen. RAS jobbar med frågor rörande rasmarsvin, avelsinformation och föreläsningar samt rasspecialutställningar som är exklusiva för medlemmar.

Facebook sida: FB sida – RAS – Ras & Avelsmarsvin Sverige
Facebook grupp: FB grupp – RAS – Ras & Avelsmarsvin Sverige
Plusgironr: 31 01 21-9
Kontaktpersoner: • Hela styrelsen – medlemras@gmail.com

Stötta RAS i sin vidareutveckling genom att bli medlem. Som medlem i RAS får du delta på rasspecialutställningar, föreläsningar, seminarium och andra aktiviteter som vi anordnar. Alla medlemmar i SMF är välkomna att bli medlemmar i RAS. Medlemskap kostar 100kr/år. Gör din inbetalning till RAS plusgiro: 310121-9. Markera din inbetalning med ditt namn och mejladress så vi vet vem som medlemsavgiften ska gälla för. Tillsammans utvecklar vi rasmarsvinen i Sverige.

Välkommen till RAS – Ras & avelsmarsvin Sverige!

Ordförande: Fredrik Griberg
Fredrik Griberg Ordförande

Sekreterare: Lottie Lundgren

Kassör: Emma Funke

Ledamot: Cecilia Gullberg

Ledamot: Malin Andersson

Revisor: Suzanna Rhodevi

PetS – Petsektion i Sverige

PetS står för Petsektion Sverige och är en specialsektion inom svenska marsvinsföreningen. PetS jobbar bl.a. med frågor rörande (pet)marsvin, skötsel och hållning samt föreläsningar, kurser och seminarier i dessa områden, petutställningar och mycket mer.
Medlemskap är gratis under 2021 och alla är välkomna att höra av sig till Jenny om man vill bli medlem (medlemskap i Svenska Marsvinsföreningen krävs).

Facebook sida: FB sida – PetS – Petsektion i Sverige
Facebook grupp: kommer inom kort
Plusgironr:
Kontaktpersoner: • Hela styrelsen