Köp/sälj

Marsvin *Till salu* hittar du här: Klick
Marsvin *Köpes* hittar du här: Klick

Här kan medlemmar inom SMF annonsera och hitta köpare till sina djur. Är du inte medlem ännu så kan du annonsera under Köpes. Om du vill kunna annonsera under någon av de andra rubrikerna måste du bli medlem.

Längre ned på sidan finns olika mallar som ska användas. Har du något du vill sälja eller som du söker och vill lägga in en annons här på vår hemsida skickar du in material till Jenny Dittgen via mail: medlem@svenskamarsvinsforeningen.se

Markera mailet med KÖP/SÄLJ och bifogar separat ifylld(a) mall(ar) samt bilder.

FAQ:

Vem får sälja marsvin och tillbehör på SMF´s hemsida?
Alla föreningens aktuella medlemmar får sälja marsvin samt tillbehör.
OBS! Marsvin som ska säljas ska vara minst tre veckor när annonsen publiceras.
Försäljningspriset för rasdjur är minst 500 kronor och för övriga minst 400 kronor.
Se regelverket: Stadgar och regler

Vem får söka marsvin och tillbehör på SMF´s hemsida?
Under rubriken köpes får alla, oavsett om man har medlemskap eller inte, söka marsvin och tillbehör.

Hur länge ligger en annons på sidan?
Annonsen ligger kvar i 4 veckor. Därefter raderas den om ni inte hör av er.

SMF kommer inte vara ansvarig för innehållet i annonsen mer än att det är en medlem som är säljare och då förutsätter detta att föreningens regelverk följs. Annonser som inte följer SMFs regelverk om tex försäljning innan fem veckor etc kommer inte läggas ut.

För att hålla sidan kontrollerat och under bättre uppsikt, har vi beslutat att oavsett om du säljer eller söker något, ska du fylla i en mall, vilka vi admins lägger ut under respektive rubrik. Denna blir självklart regelbundet uppdaterat.