Köp/sälj

Under dom senaste veckorna har vi inom Riks haft många funderingar för att få föreningen mer intressant för våra medlemmar och självklart också alla andra.

En kommunikationsplan har skrivits och redan satts igång att jobba med. Den innehåller också att hemsidan har fått rubriken: Köp och sälj.
Såklart finns det andra sociala medier liksom Facebook, som har en del Till Salu/köpes grupper men SMF vill ge sina medlemmar ett forum att förmedla sina djur inom föreningen. Facebook har också ändrats sina regler som framtiden är oviss för fortsatt försäljning av djur därav har SMF valt att hantera detta inom sin hemsida. Just nu är rubrikerna tomma men det ska självklart ändras så småningom.

Här nedan hittar ni olika mallar.
Har ni något ni vill sälja eller som ni söka och vill se det på hemsidan är ni välkomna att skicka material in till Jenny Dittgen via mail: medlem@svenskamarsvinsforeningen.se

Markera mailet med KÖP/SÄLJ och bifogar seperat infylld(a) mall(ar) samt bilder.

FAQ:

Vem får sälja marsvin och tillbehör på SMF´s hemsida?
Alla föreningens aktuella medlemmar får sälja marsvin samt tillbehör..

Vem får söka marsvin och tillbehör på SMF´s hemsida?
Under rubriken köpes får alla, oavsett medlemskap eller inte söker marsvin och tillbehör.

-Marsvin som ska säljas ska vara minst tre veckor vid annonsering.

SMF kommer inte vara ansvarig för innehållet i annonsen mer än att det är en medlem som är säljare och då förutsätter detta att föreningens reglerverk följs. Annonser som inte följer SMFs regelverk om tex försäljning innan fem veckor etc kommer inte läggas ut.

För att hålla sidan kontrollerat och under bättre uppsikt, har vi beslutat att oavsett om du säljer eller söker något, skall det fyllas i en mall, vilka vi admins lägger ut under önskat rubrik. Denna blir självklart regelbundet uppdaterat.