Vi söker ny(a) redaktör(er) till vårt magazin

Av | 29 december, 2021

Hej alla,
Då vår nuvarande redaktör behöver lämna sitt uppdrag, söker vi nu en ny redaktör, gärna två, som kan tänka sig att göra vårt magazin.Som redaktör skall du bl.a. ta emot material, föra över det till tidningen och kan hålla en deadline. Verktyg som InDesign/Affinity, bildredigering mm är något du redan känner till och/eller har erfarenhet av. Tanken är att vi kommer använda programmet Affinity publisher inom föreningen framöver.
Ett stort plus är att du redan är lite mer datorvan, kan jobba ihop med andra samt att du har viljan att göra detta över längre tid.
Har du inte jobbat med media innan behöver du ha intresse, viljan och ork att lära dig nytt. Är du intresserad av att bli redaktör berätta gärna vilka erfarenheter du har.
Intresseanmälan skickas till: bryce_23se@yahoo.se
Märk mailet med: MM-Redaktör

Vid fler frågor hör gärna av dig till mm@svenskamarsvinsforeningen.se eller till bryce_23se@yahoo.se